Service Adviseur, Rotterdam
- Rotterdam, Zuid-Holland
- Rotterdam, Zuid-Holland
+1 meer- € 2.600 - € 4.000 per maand
- Techniek
Wat ga je doen?
Uitstekende service en oplossingen voor tevreden klanten, dat is waar jij als service adviseur naar streeft.
De functietitel doet het al vermoeden; jij bent iemand die graag met - en voor klanten werkt en met hen meedenkt! Het geeft jou energie als een klant tevreden de deur uit stapt. Hij of zij had een probleem en jij hebt het voor hen gefixt! Natuurlijk met de hulp van jouw collega’s van de werkplaats want daar werk je nauw mee samen. Jij bent de onmisbare schakel tussen de klant en de werkplaats.
Voor onze locatie in Rotterdam-Noord en Rotterdam-Zuid zoeken wij een ervaren Service Adviseur!
Wat ga jij doen?
Als service adviseur ben jij hét aanspreekpunt voor klanten en de rechtstreekse lijn naar jouw collega's in de werkplaats. Een belangrijke functie met veel leuke interne en externe contacten. Lekker druk, afwisselend en soms hectisch, maar daar hou jij van!
Een greep uit jouw afwisselende werkzaamheden:
- Je ontvangt onze klanten en maakt afspraken over de werkzaamheden. Denk daarbij aan de kosten en de tijdsduur van de reparatie/onderhoud en je zorgt waar nodig voor tussentijdse updates richting de klant.
- Je vertaalt de wens van de klant naar duidelijke instructies voor de monteurs.
- Je maakt in overleg met de werkplaatschef de planning van de werkplaats. Ook factureer je de werkplaatsactiviteiten en ben je verantwoordelijk voor de retourfacturen.
- Je informeert de klant over eventuele extra werkzaamheden die waardevol zouden kunnen zijn.
- Je onderhoudt goed contact met klanten, collega dealers, bergingsbedrijven etc.
- Tenslotte verricht je overige voorkomende (administratieve) werkzaamheden op de receptie.
Als ‘trucklanders’ zijn we behulpzaam en staan voor elkaar klaar. Je krijgt de ruimte om je werk naar eigen inzicht te regelen. Ook mogen we fouten maken want hierdoor leer je. Successen vieren we natuurlijk ook. We zijn tenslotte samen verantwoordelijk voor wat we doen, daarom mag iedereen meedenken en om aandacht vragen. Als team zijn we hecht en lachen ook graag met elkaar.
Wat krijg je van ons
- Een contract voor 36 - 40 uur per week voor de duur van een jaar met de intentie deze hierna om te zetten in een vast contract.
- Wij bieden een goed en concurrerend salaris, afgestemd op jouw achtergrond en ervaring.
- Uitstekende en diverse opleidingsmogelijkheden, welke geheel door ons worden betaald.
- Een reiskostenvergoeding van € 0,23 per km vanaf 10 km enkele reis en reizen met het OV wordt volledig vergoed.
- 24 verlofdagen (192 uur) bij een fulltime dienstverband met de mogelijkheid om extra verlofdagen bij te kopen.
- In juni krijg je 8% vakantiegeld uitbetaald.
- Jouw pensioen is in goede handen bij het PMT.
- Gunstige voorwaarden bij zorgverzekeraar CZ waarbij je profiteert van collectieve voordelen op de aanvullende verzekeringen.
- Een actieve personeelsvereniging zodat je ook buiten werktijd met je collega’s kunt genieten van gezelligheid en ontspanning;
- Dagelijks vers fruit op de vestigingen om jouw werkdagen gezond en energiek door te komen
Zien wij je snel?
Wat neem je mee?
- MBO+ werk- en denkniveau;
- minimaal 3-5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- goede kennis van diverse computerprogramma’s en je maakt nieuwe programma's snel eigen;
- technische kennis van personen- of bedrijfswagens en waar nodig de bereidheid om bij te leren.
Je krijgt er energie van om met mensen te werken. Je kunt makkelijk schakelen, denkt in oplossingen en klanttevredenheid staat bij jou op nummer één. Je kunt klanten en collega's goed en duidelijk informeren, ook over mogelijke extra werkzaamheden die van toegevoegde waarde kunnen zijn. Je werkt probleemloos samen met collega-dealers en bergingsbedrijven en je vindt het leuk om diverse administratieve taken op te pakken. Dankzij jouw nauwkeurigheid draag je bij aan het behalen van de beste resultaten.
Dit zijn wij
Onze cultuur kenmerkt zicht door een informele, doelgerichte, no nonsens manier van werken oftewel “niet lullen maar poetsen”. We willen natuurlijk dat onze klant snel weer veilig de weg op kan. We houden niet van verrassingen achteraf. Vooraf wel, vinden we leuk.
Onze organisatie is volop in beweging en bij ons kom je terecht in een prettig, open, informeel en doelgericht bedrijf. Onze kernwaarden zijn ambitie, efficiëntie, betrokkenheid, eerlijkheid, oprechtheid en enthousiasme.
Truckland is de meest professionele dealer binnen onze regio’s en biedt een compleet pakket aan wegtransportoplossingen voor bedrijfswagens en vrachtwagens met in totaal 19 vestigingen in meerdere landen en meer dan 650 medewerkers.
Interesse? Solliciteren?
Spreekt deze functie jou aan en wil je direct reageren? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton op deze pagina. Wij ontvangen graag jouw CV met een korte motivatie.
Wil je graag meer informatie, eerst vrijblijvend kennismaken of bijv. een dagje meelopen? Bel dan met Ilse Raaijmakers, Corporate recruiter via 06-39532988 of mail naar werken@truckland.nl. Zij helpt je graag verder!
Sollicitatieprocedure
Je krijgt binnen 3-5 werkdagen bericht van ons. Passende kandidaten nodigen wij direct uit voor een eerste gesprek. De meeste procedures bestaan uit twee gesprekken. Bij een positieve uitkomst van beide kanten, volgt een voorstel met de arbeidsvoorwaarden. Afhankelijk van de functie kan een online assessment (persoonlijkheidsvragenlijst en capaciteitentest) onderdeel uitmaken van de procedure.
Details
- Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland
- Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!